duminică, 8 ianuarie 2012

Au fost barbati in viata mea..care mi-au dezbracat trupul,mi-au vazut partile ascunse ale trupului meu.Unii au facut dragoste si au plecat satisfacuti de faptul ca m-au avut,mi-au avut trupul...Dar nici unul nu a reusit sa ma dezbrace cu adevarat..Mi-au dezbracat trupul ....dar de fapt...tot imbracata am ramas...„Putine femei se dezbraca cu adevarat in fata unui barbat...si putini barbati ...pricep !!Desi ...toata viata viseaza sa faca asta..sa se dezbrace cu toata fiinta in fata unui barbat...ar fi fericite sa faca asta...nu doar cu trupul!....................Femeile isi pretuiesc enorm trupul,fecioria...Ele viseaza sa-si daruiasca trupul unui SINGUR barbat,pentru totdeauna...Daca i-ai luat fecioria,i-ai luat totul ,insasi esenta feminitatii ei...Nu te juca cu asta,tu ,barbatul care te apropii ,gandeste-te la asta cand te atingi de ea...Poti distruge acea fiinta pe viata...si uita-te in jurul tau....e plin de femei care au murit de mult,care nu mai au nimic din inocenta lor ,din feminitatea lor....Ne plangem ca a disparut femeia adevarata....A fost ucisa de cate un individ...care a amagit-o sa-si daruiasca fecioria si a lasat-o ....complet dezgolita,si nu la trup ma refer.Iubeste-o si vei avea langa tine o fiinta care-ti va aduce toata frumusetea,toata magia,tot sublimul il vei avea la picioare...Uita-te in jurul tau..e plin de femei care au murit de mult,de femei carora le-au fost calcate visele in picioare.Dar iubeste-o si nu o minti,tu,barbatul UNIC din viata ei...Omul fara iubire moare,sufletul lui se hraneste cu iubire...Femeia e toata ...UN SUFLET!