vineri, 5 septembrie 2014

Despre SEXUL SLAB...sau durerea femeiasca




Am auzit,deseori faptul ca ,demult femeia nu mai e ,,sex slab,,ca e mai puternica,mult mai puternica decat barbatul...Foarte adevarat..si prin asta subliniez in ce hal de cadere a ajuns lumea,cat de departe suntem de cea mai mare porunca dumnezeiasca...IUBIREA.Apostolul spunea clar..,,barbatul este dator sa ii dea femeii iubire,,sa o ocroteasca,sa o implineasca ca femeie....Din pacate...atat de egoisti am devenit noi,barbatii,atat de inrobiti de mandrie,de orgoliul personal..incat uitam constant de cele de langa noi,femeile....cele care ne coloreaza viata,ne-o infrumuseteaza..si de care trebuie sa avem grija ca de copiii nostri..Din pacate,femeia a devenit sex tare...ea se lupta constant...sa isi creasca copiii,sa aduca bani in casa,sa ii educe,sa ii hraneasca...ea e o vesnica servitoare si luptatoare...de dimineata si pana tarziu...ea se lupta de una singura...si mai trebuie sa suporte si mofturile unui barbat...capriciile lui..sa ii faca poftele...Imi aduc aminte cum suspina o buna prietena..o femeie extrem de puternica,care toata viata a luptat de una singura sa-si creasca copiii,sa-si faca o cariera...sa-si puna si pe picioare o afacere pentru care acum este foarte respectata...,,Imi doresc enorm sa fiu si eu,macar odata in viata..,,sexul slab,,!!Sa am langa mine un barbat mai puternic ca mine,langa care sa ma fac mica si sa ma simt ocrotita,rasfatata...sa fiu si eu femeie slaba langa barbatul meu puternic,,Asta cauta femeile pe aceste situri(si in toata lumea)!!Un barbat mai puternic decat ele...care sa le aduca la ceea ce ar trebui sa fie,la ceea ce au fost date de Dumnezeu sa fie..,,sex slab,,...Dar...pana atunci...ele sunt cele puternice,si noi,barbatii...spre rusinea noastra....suntem sexul slab...Sa invatam sa iubim,sa simtim...sa deschidem si ochii inimii langa o femeie(nu numai pe cei trupesti ca sa vedem ce are sub bluza)...sa o privim dincolo de chipul dragalas....Am vedea atunci multa suferinta,multa durere,multa dezamagire....Femeia este obligata de sute de ani sa faca ceea ce nu ii sta in fire..sa fie ,,BARBAT,,...sa fie..SEXUL TARE!