duminică, 15 ianuarie 2012

Queen - 'Bohemian Rhapsody' Să fie asta adevărata viaţă?
Să fie doar o iluzie?
Prins într-o alunecare de teren,
Fără nici o scăpare din realitate.

Deschide ochii,
Uită-te spre cer şi vezi.
Sunt doar un băiat sărac,
N-am nevoie de mila nimănui.
Pentru că sunt ce-am avut şi ce-am pierdut,
Când mai vesel, când mai trist.
După cum bate vântul
Pentru mine nu prea contează, nu prea contează.

Mamă, tocmai am ucis un om.
I-am pus pistolul la tâmplă,
Am apăsat pe trăgaci, acum e mort.
Mamă, viaţa abia a început.
Dar eu, n-am avut ce face şi am stricat totul.
Mama, ooo…
Nu-m vrut să te fac să plângi.
Dacă nu mă întorc până mâine la ora asta
Trăieşte-ţi viaţa, trăieşte-ţi viaţa ca şi când
nimic nu ar conta cu adevărat.

Prea târziu, mi-a sosit timpul.
Îmi dă fiori pe şira spinării,
Trupul mă doare tot timpul.
La revedere la toată lumea,
Trebuie să plec.
Trebuie să vă părăsesc şi să privesc adevărul în ochi.
Mamă, ooooooo… [după cum bate vântul]
Nu vreau să mor,
Uneori îmi doresc să nu mă fi născut deloc.

Văd o mică siluetă de bărbat.
Scaramouch, Scaramouch, vrei să dansezi fandango?
Tunete şi fulgere, mă înspăimântă foarte, foarte tare.
[Galileo] Galileo [Galileo] Galileo, Galileo Figaro.
Magnifico-o-o-o-o…

Sunt doar un băiat sărac nimeni nu mă iubeşte.
E doar un băiat sărac dintr-o familie săracă.
Scutiţi-i viaţa de această monstruozitate.

Ce-am avut şi ce-am pierdut, mă lăsaţi să plec?
Bismillah! Nu, nu te vom lăsa să pleci.
Lăsa-ţi-l să plece.
Bismillah! Nu te vom lăsa să pleci.
Lăsa-ţi-l să plece.
Bismillah! Nu vom lăsa să pleci.
Lăsa-ţi-mă să plec.
[Nu te vom lăsa să pleci.]
Lăsa-ţi-mă să plec.
[Nu te vom lăsa să pleci.]
[Niciodată, niciodată, niciodată, niciodată]
Lăsa-ţi-mă să plec, plec, plec, plec…
Nu, nu, nu, nu, nu, nu, nu…
[O mama mia, mama mia]
Mama mia, lăsa-ţi-mă să plec.
Belzebut mi l-a sortit pe diavol, pe diavol, pe
diavol!

Deci, crezi că poţi să dai cu pietre în mine şi să mă scuipi în ochi.
Deci, crezi că poţi să mă iubeşti şi să mă laşi să mor.
O, iubito, nu poţi să-mi faci aşa ceva, iubito.
Trebuie să plec neapărat, neapărat trebuie să plec imediat de aici.

[Ooo da, ooo da]

Nimic nu contează cu adevărat,
Oricine poate vedea.
Nimic nu contează cu adevărat.
Nimic nu contează cu adevărat pentru mine.

După cum bate vântul…