duminică, 8 ianuarie 2012

Nu stiu ce face, de ajungi sa plangi
Dar eu voi fi acolo sa te fac sa zambesti
Nu am o masina de vis
Sa ajung la tine as merge mii de mile

Nu-mi pasa daca iti cumpara lucruri dragute
Cadourile lui vin din inima?
Nu stiu
Dar daca ai fi a mea
As face in asa fel sa nu fim despartiti


Dar dragostea mea e tot
Ce pot oferi
Fara tine nu cred ca pot
Sa traiesc
As vrea sa-ti pot darui lumea
Dar dragoste e tot ce pot oferi

Cand vorbesti, pare ca el nici nu asculta la ce spui
E in ordine, iubito
Doar spune-mi problemele tale
O sa fac tot ce pot sa le „sarut” pe toate departe

Pleaca, atunci cand ai cea mai mare nevoie de el?
Prietenii lui iti ocupa tot timpul?
Iubito te rog, sunt in genunchi
Rugandu-ma pentru ziua cand vei fi a mea



Hey fata, nu vreau sa mai plangi in interior
Toti banii din lume nu se pot compara cu dragostea
Pe care o am inauntru...te ïubesc