duminică, 8 ianuarie 2012

Când vei veni iar lângă mine
Câmpia te va aştepta
Cu florile să ţi se-nchine
Cu apele cu liniştea

Iar eu în prag de sărbătoare
Voi sta în poartă aşteptând
Să te arăţi în depărtare
Ca să mă bucur mai curând
Ca să mă bucur mai curând

Când vei veni iar lângă mine
Topi-vom umbra din priviri
Şi-n noaptea unor lungi suspine
În ziua unei regăsiri
Am să te-nalţ către lumină
Ca să te-ntreb apoi încet
Dacă n-ai vrea să fii regină
A lumii mele de poet
A lumii mele de poet

Voi aştepta să-ţi spun cuvântul
Ca să înalţ un cântec nou
Ce-l va purta întreg Pământul
Purtându-l ca pe un ecou
Ce-ţi va şopti ajuns la tine
Că eu de când ai lăcrimat
Şi ai plecat de lângă mine
Nu-mi amintesc să fi cântat

Şi când va fi să stai cu mine
De partea dragostei să treci
Să uiţi trecutele suspine
Că n-am să te mai las să pleci
Că n-am să te mai las să pleci
Să pleci.